میکرومکس Canvas XP 4G

گوشی میکرومکس Canvas XP 4G در بازار هند عرضه شد

گوشی میکرومکس Canvas XP 4G با قیمت 112 دلار به بازار هندوستان وارد شد. بازار هند همواره یکی از بازارهای پرمنفعت برای کمپانی‌های بزرگ جهانی بوده؛ اما جالب آنجا است که کمپانی‌های بومی از این بازار سهم زیادی نبرده و اسم چندانی نیز ندارند.

شاید کمپانی جز معدود کمپانی‌های بومی این کشور باشد که توانست اندکی خود را مطرح کرده و سهمی از بازارهای جهانی را نیز به دست آورد. این کمپانی در مارس 2000 در هند تاسیس شده و در سال 2010 به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی داخلی گوشی‌های هوشمند کم هزینه در کشورش معرفی شد. Micromax در سه ماهه سوم سال 2014 به‌عنوان دهمین فروشنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان، معرفی شد.

گوشی Canvas XP 4G سه ویژگی بارز دارد. قیمت پائین، پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE و داشتن یک رم 3 گیگابایتی از مهم‌ترین مشخصات آن است. این گوشی هوشمند دو سیم‌کارته دارای یک نمایشگر اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل است. این دستگاه از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت پردازش 1 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد.

میکرومکس Canvas XP 4G تنها 112 دلار قیمت دارد

در پشت گوشی میکرومکس Canvas XP 4G یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED قرار گرفته و در جلوی آن یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است (حداکثر ظرفیت پشتیبانی نامشخص است). این گوشی از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و از گزینه‌های اتصال معمول چون وای – فای و بلوتوث نیز برخوردار است. میکرومکس Canvas XP 4G از یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته؛ اما این کمپانی هیچ مقیاسی از زمان مکالمه‌ی آن با یک شارژ کامل ارائه نداده است.

Shubhajit Sen، مدیر ارشد بازاریابی کمپانی Micromax می‌گوید:

با موفقیت توانسته است که در بازار گوشی‌های هوشمند رخنه کرده و تاثیر مطلوبی را در تجارت الکترونیک بر جای گذارد. ما توانستیم سال گذشته 11 درصد از فروش آنلاین جهانی را به خود اختصاص دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*