طراحی اولیه آیفون 7

طراحی اولیه آیفون 7 فاش شد؛ شباهت بسیار به آیفون 6

طراحی اولیه آیفون 7 (iPhone 7) مشخص شد. نیمه‌ی اول سال 2016 به‌خوبی دارد پشت سر گذاشته می‌شود. آسیاب شایعات با قدرت هر چه تمام، خبرهای ریز و درشتی از دستگاه‌هایی چون گلکسی نوت 6 و آیفون 7 را به بیرون پرتاب کرده و طرفداران اپل از هم اکنون برای آن چیزی که تیم کوک قصد دارد در سپتامبر آینده در کوپرتینو نشان دهد، هیجان زده هستند. شایعات به‌شدت بر روی ماژول دوربین دوگانه آیفون 7 متمرکز شده است.

در این گوشی انتظار می‌رود که طراحی جدیدی به چشم آید؛ هرچند که این انتظار مبتنی بر خبر‌های موثقی نیست و بیشتر بر اساس تجربه‌های قبلی و گمانه‌زنی صورت می‌گیرد. اپل همواره مشکلات نسل‌های جدید خود را برطرف کرده (البته بجز سری S) و طراحی جدیدی را به نمایش گذاشته است. گوشی آیفون 4، یک مستطیل فلزی ساندویچ شده بین دو پنل شیشه‌ای بود. آیفون 5 طراحی کشیده‌تری با نمایشگر بزرگ‌تری داشت و پنل شیشه‌ای پشت آن حذف شد و گوشی آیفون 6 با گوشه‌هایی گرد، ضخامتی نازک‌تر و سنسور دوربین بیرون زده‌ای عرضه شد.

با این حال بسیاری از خبر‌های مربوط به طراحی اولیه آیفون 7 نشان می‌دهد که این گوشی به‌مانند نسل قبلی دو سال گذشته‌ی خود، ظاهر خواهد شد. در هر صورت آخرین طراحی شماتیک از این گوشی شکل و ابعاد نمای پشتی آیفون 7 را به نمایش گذاشته است.

طراحی اولیه آیفون 7 بسیار شبیه به آیفون 6 است

همان‌طور که مشاهده می‌کنید هنوز هم برآمدگی دوربین در سمت چپ بالای آن دیده می‌شود. در کنار این دوربین، فضایی برای فلش دوگانه LED تعبیه شده و با چک کردن اندازه‌ها از این طرح اولیه آیفون 7 دقیقا ابعاد پشت آیفون 6 را تداعی می‌کند. 138 میلی‌متر بلندی و 67 میلی‌متر پهنا و مطمئنا این طراحی نمی‌تواند به ما بگوید که این گوشی چه اندازه ضخامت خواهد داشت.

طراحی اولیه آیفون 7

اگر این طراحی اولیه آیفون 7 مورد قبول باشد؛ بدیهی است که هیچ جایی برای دوربین دوگانه شایع شده‌ در آن وجود نخواهد داشت؛ اما از قبل گزارش‌هایی مبنی بر این که در آیفون 7 پلاس (آیفون 7 پرو) دو سنسور دوربین قرار خواهد گرفت، نیز دیده شده بود. شاید آیفون 7 اصلی به دوربین دوگانه مجهز نشود (حداقل این طرح که این را می‌گوید)

طراحی‌هایی که از قبل، از گوشی آیفون 7 در چند ماه گذشته منتشر شده بود، بسیار به این طرح اولیه جدید شبیه بوده‌اند. با این وجود، تمامی این خبرها در حد و اندازه‌ی یک شایعه است پس همان‌طور که دوست دارید، این مطلب را بخوانید. برای دسترسی به خبرهای موثق با ما در گجت نیوز بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اپل همیشه به طراحی مینیمالیستی وساده تاکید داره

  2. ایناهمش درحد شایعه اس آیفون7قطعا متفاوتر ازنسل قبلیش خواهد بود