کمپانی سامسونگ در ایالات منحده

کمپانی سامسونگ رتبه نخست فروش گوشی‌های هوشمند را در ایالات متحده کسب کرد

مرکز تحقیقاتی کانترپوینت گزارش تازه‌ای را در ارتباط با بازار ایالات متحده منتشر کرده که بر اساس آن کمپانی سامسونگ به لطف دو پرچم‌دار تازه وارد خود گلکسی اس 7 و اس 7 اج توانسته است با کسب 28.8 درصد کل فروش گوشی‌های هوشمند بازار ایالات متحده از اپل پیشی بگیرد.

کمپانی سامسونگ، اپل را در خاک ایالات متحده شکست داد

برای نخستین بار از بهار سال آینده کمپانی سامسونگ توانست صدر بیشترین فروش گوشی هوشمند در بازار ایالات متحده را از آن خودش کند. مرکز تحقیقاتی کانترپوینت اعلام کرده که سامسونگ توانسته با کسب سهم 28.8 درصدی از کل بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده در ماه مارس این رتبه را از آن خود کند. البته نباید فراموش کنیم که کمپانی سامسونگ این موفقیت را مدیون دو پرچم‌دار خود گلکسی اس 7 و اس 7 اج است که ماه فوریه شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم.

کمپانی سامسونگ موفقیتش را در بازار ایالات متحده مدیون دو پرچم‌دار خود، گلکسی اس 7 و اس 7 اج است

گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) دو اژدهای قدرتمند کره‌ای هستند که نه تنها در ایالات متحده بلکه در کل جهان توانستند به محبوبیت قابل قبولی دست پیدا کنند. این گوشی‌ها نسبت به نسل گذشته خود دچار تغییرات عمده‌ای شده‌اند که البته طراحی جزو آن نمی‌شود. از کلیدی‌ترین مشخصات دو پرچم‌دار کمپانی سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمپانی سامسونگ در ایالات متحده

  • طراحی نسبتاً مشابه با نسل قبلی، البته با چند تفاوت: انحنای ظریف و نرم‌تر، دوربین کمتر بیرون زده شده و یک فریم قوی‌تر
  • بازگشت شیار کارت حافظه‌ی micro SD
  • نمایشگر سوپرآمولد با رزولوشن QuadHD و ابعاد ۵.۱ اینچ برای اس۷ و ۵.۵ برای اس ۷ اج
  • چیپست اسنپدراگون برای آمریکا و اروپا و اگزینوس برای سایر مناطق (برای اطلاع بیشتر از تفاوت این دو چیپست، مقاله بررسی آن‌ها را مطالعه کنید)
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید با بهبود کیفیت در نور کم
  • رابط کاربری همیشگی سامسونگ یعنی تاچ ویز با اندروید مارشمالو
  • گواهینامه‌ی IP67 ضدآب
  • باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری برای اس ۷ و ۳۶۰۰ میلی‌آمپری برای اس ۷ اج

اما از موفقیت بزرگ کمپانی سامسونگ که بگذریم باید به رتبه‌های بعدی بازار ایالات متحده اشاره کرد. دراین‌بین کمپانی آمریکایی اپل با 23 درصد جایگاه دوم را از آن خود کرده و ال‌جی نیز با سهم 17.1 درصدی خودش سومین عرضه کننده برتر گوشی‌های هوشمند بازار ایالات متحده لقب گرفته است. در همین حال فروشندگان گوشی‌های هوشمند آسیایی تلاش زیادی را برای ورود هرچه گسترده‌تر به بازار این کشور انجام می‌دهند. در این بین سه کمپانی چینی زد تی ای، آلکاتل و هواوی نیز به ترتیب با سهم 6.6 درصد، 4.5 درصد و 1 درصد در بازار آمریکا فعالیت می‌کنند.

با وجود فروش گسترده سال‌های گذشته، آیفون 6 اس نتوانست موفقیت‌های اپل را تکرار کند. هرچند که گوشی هوشمند تازه عرضه شده‌ی آیفون SE که فروش قدرتمندانه‌ای را نیز در ابتدا تجربه کرده است، هنوز نتوانسته تأثیر خودش را بر روی سوددهی آیفون‌های اپل بگذارد. به نظر می‌رسد که نبرد در سه ماهه آینده بین دو کمپانی سامسونگ و اپل گرم‌تر از گذشته نیز خواهد شد. علاوه بر آن در سال جاری ما دو محصول آیفون 7 و گلکسی نوت 6 را نیز خواهیم داشت که علاقه‌مندان زیادی در انتظار عرضه آن‌ها هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*