گلکسی اس 7 اکتیو

گلکسی اس 7 اکتیو به‌زودی تحت قرارداد AT&T عرضه خواهد شد

این روزها سطح نیازهای کاربران از چهار پنج سال پیش بسیار بالاتر رفته است و علاوه بر تقاضاهای نرم‌افزاری سنگین‌تر، آن‌ها از دیوایس‌شان توقع دارند که در موارد سخت و حوادث نیز بهتر عمل کند. کمپانی سامسونگ نیز گلکسی اس 7 اکتیو (Galaxy S7 Active) را برای پاسخ‌گویی به این نیازها عرضه می‌کند.

کاربران امروزی دیگر با این تعریف که دیوایس‌شان در برابر نفوذ آب مقاوم است، راضی نمی‌شوند و اکثر آن‌ها مایل هستند که تلفن همراه هوشمندشان در برابر نفوذ گرد و غبار، در برابر خط و خش، در برابر آسیب دیدن در هنگام برخورد با زمین و خلاصه در برابر هر اتفاق ناخوشایندی مقاوم باشد! به همین دلیل هم کمپانی‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تنها چنین دیوایس‌هایی را تولید می‌کنند و با ارائه‌ی استانداردهای در سطح موارد نظامی، نظر این کاربران سخت پسند را به خود جلب می‌کنند.

به‌طور مثال کمپانی Dewalt که در زمینه‌ی ساخت ابزارآلات و محصولات صنعتی فعالیت دارد، چندی پیش از یک تلفن همراه هوشمند به نام MD501 رونمایی کرد که این گجت در برابر نفوذ آب و انواع آسیب‌های بدنه مقاوم است. کمپانی‌های Caterpillar و Kyocera نیز دو مثال دیگر در این زمینه هستند که با اینکه زمینه‌ی فعالیتشان بسیار متفاوت است و مربوط به تولید ماشین‌های صنعتی می‌شود، تلفن‌های همراه و تبلت‌های زیادی را تولید کرده‌اند که این محصولات بسیار هم محبوب هستند.

کمپانی سامسونگ نیز برای اینکه از این بازار پرسود بی‌بهره نماند، چند سالی است که سری اکتیو را معرفی می‌کند و امسال هم گلکسی اس ۷ اکتیو، جدیدترین عضو سری محصولات مقاوم سامسونگ خواهد بود؛ جالب است بدانید که این برند کره‌ای جزو تعداد انگشت‌شماری از کمپانی‌های سازنده‌ی گجت‌های الکترونیکی هوشمند است که در این زمینه فعالیت می‌کند!

گلکسی اس 7 اکتیو ؛ پرچم‌دار دنیای مقاوم‌ها!

گلکسی اس 7 اکتیو مطابق هرسال، تحت قرارداد با اپراتور آمریکایی AT&T به فروش می‌رسد. این تلفن همراه هوشمند همان‌گونه که در تصاویر منتشر شده از آن مشخص است، دارای ظاهری با المان‌های طراحی نظامی و ارتشی است و از مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب، نفوذ ذرات گردوغبار و البته آسیب دیدن هنگام برخورد با زمین برخوردار است.

نسل جدید پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4، گلکسی اس 7 اکتیو را به قدرتمندترین اسمارت فون در رده‌ی محصولات مقاوم تبدیل می‌کند و انتظار می‌رود که سامسونگ طی هفته‌های آینده از آن رونمایی کند.