بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار را بشناسید (اردیبهشت 95)

یکی از سخت‌ترین کار‌های دنیا انتخاب یک تلفن از بین تمامی گوشی‌های هوشمند است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند بازار بپردازیم تا کاربران مشکلی جهت انتخاب یک محصول تازه برای خرید نداشته باشند.

همراه با گوشی‌های هوشمند مختلف (از لحاظ مشخصات نسبتاً یکسان) که با برندهای منحصر به فرد از سراسر نقاط جهان به بازار عرضه می‌شوند، کمی انتخاب یک اسمارت فون مناسب سخت شده است. بنابراین سؤالی که برای هر مصرف کننده‌ای پیش می‌آید آن است که کدام گوشی هوشمند مناسب خریدن است؟

بهار امسال یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها جهت خرید یک گوشی هوشمند است. در حال حاضر تلفن‌های مختلفی عرضه شده‌اند که هر کدام به‌نوعی می‌توانند شما را جذب کنند. از دو کهکشانی جدید سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج گرفته تا ال‌جی جی 5، آیفون اس ای، اچ تی سی 10 و هواوی پی 9 همگی جزو بهترین گوشی‌های هوشمند بازار هستند که گجت نیوز در مباحثی مفصل به بررسی آن‌ها پرداخته است. اما هدف از ارائه این مطلب معرفی گوشی‌های جدید نخواهد بود؛ بلکه قصد داریم تا بهترین گوشی‌های هوشمند که در حال حاضر می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید را معرفی کنیم. بنابراین ممکن است این محصولات حتی در سال گذشته عرضه شده باشند. همراه ما باشید.

بهترین گوشی‌های هوشمند – اردیبهشت 95

آیفون 6 اس اپل (Apple iPhone 6s)

قیمت: 650 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

آیفون 6 اس اپل یکی از رکوردداران در فروش است. این محصول نسخه‌ی ارتقاء یافته آیفون 6 است که دارای ویژگی‌های جذابی مانند «لمس سه بعدی» و «تصاویر زنده» است. این هندست همچنین از تراشه‌ مدرن Apple A9 بهره می‌برد که درواقع بهترین تراشه‌ی تولید شده توسط اپل است. به زبان ساده باید گفت که آیفون 6 اس اپل نسبت به نسل گذشته خودش دارای پردازنده و رم پرسرعت‌تری است. علاوه بر آن همچنین باید گفت که دوربین 12 مگاپیکسلی موجود بر روی آن قادر است تصاویری با کیفیت گرفته و ویدیوهای 4K تولید کند. همواره اپل در فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند نمایندگان به حقی را داشته است.

سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7)

قیمت: 650 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

گلکسی اس 7 یک گوشی 5.1 اینچی با طراحی زیبا و دل‌نشین است که از نسل گذشته خود محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 و همچنین بدنه فلزی را به ارث برده است. از عمده‌ترین تفاوت‌های این محصول با گلکسی اس 6 باید به لبه‌هایی نرم‌تر و خوش دست‌تر شدن کلی آن اشاره کرد.

پرچم‌دار کمپانی سامسونگ از یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 (اگزینوس 8890)، یک باتری 3,000 میلی‌آمپری، دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی جدید Dual Pixel و Motion Photo (ویژگی شبیه به تصاویر زنده اپل) است. در کنار همه این‌ها باید به صفحه نمایشی فوق‌العاده باکیفیت، بدنه‌ای کاملاً ضدآب و گردوغبار اشاره کرد که این محصول را به یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

اچ تی سی 10 (HTC 10)

قیمت:700 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

کمپانی تایوانی اچ تی سی نیازمند تغییر روش تولید محصولات خودش بود و ما نمی‌دانیم که پرچم‌دار تازه وارد آن‌ها اچ تی سی 10 آیا می‌تواند ناجی آن‌ها باشد یا خیر!

به هر حال این محصول دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که با بدنه‌ی آلومینیومی خوش ساختی که دارد همراه با دوربین با کیفیت 12 مگاپیکسلی و بلندگوهایی که ادعای بهترین بودن را دارند، می‌تواند انتخاب عالی برای خرید یک گوشی هوشمند جدید باشد.

ال‌جی جی 5 (LG G5)

قیمت: 700 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

ال‌جی با عرضه پرچم‌دار جدید و ماژولار خود مدل جی 5 حرکت تازه‌ای را به سمت سرگرمی‌های موبایلی آغاز کرده است. این محصول دارای ماژول‌های جذابی مانند باتری اضافه، یک دوربین مانند دوربین‌های حرفه‌ای، بلندگوی تقویتی با ارائه کیفیت بالای صوت، هدست واقعیت مجازی و غیره است.

ال‌جی جی 5 از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی برخوردار است و در قسمت پشتی نیز دو دوربین را بر روی خود می‌بیند که یکی از آن‌ها مخصوص گرفتن تصاویری با زاویه بسیار وسیع هستند. این گوشی هوشمند در زیر قاب خود نیز به یک تراشه اسنپدراگون 820 (پرسرعت‌ترین و قدرتمندترین تراشه حال حاضر کمپانی کوالکام) مجهز است. رابط کاربری این محصول نیز بر مبنای سیستم‌عامل اندروید و کاملاً زیبا طراحی شده است. بنابراین اگر به دنبال اجرای سرگرمی‌های مختلف توسط تلفن خود هستید، ال‌جی جی 5 بهترین گوشی هوشمند در این زمینه خواهد بود.

هواوی پی 9 (Huawei P9)

قیمت: 630 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

هرچند که هواوی هنوز به یک برند کاملاً محبوب در ایالات متحده تبدیل نشده است؛ اما این کمپانی سال به سال در حال پیشرفت است و در حال حاضر پس از سامسونگ و اپل، عنوان سوم بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده است.

هواوی پی 9 یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که در سال 2016 شاهد عرضه آن هستیم. پرچم‌دار شایسته‌ی چینی‌ها دارای دو دوربین در قسمت پشتی خود است و همراه با بدنه فلزی و طراحی دلپذیر خود یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2016 میلادی لقب گرفته است. دوربین‌های این محصول با برند لایکا هستند و با ارائه دیافراگم f/1.1 و زاویه دید بسیار وسیع، کاربران را به گرفتن تصاویری عالی و با کیفیت ترغیب می‌کند.

بهترین فبلت‌های بازار – اردیبهشت 95

گلکس اس 7 اج (Galaxy S7 Edge)

قیمت: 750 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

گلکسی اس 7 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار بوده که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است. این محصول دارای دو صفحه نمایش خمیده در دو سمت چپ و راست خودش است که علاوه بر خوش دست بودن شما می‌توانید از این صفحه نمایش نهایت استفاده را ببرید.

از نظر ظاهر این محصول نسبت به نسل گذشته خودش تغییر زیادی را به خود ندیده است اما شما با یک نرم افزار و سخت افزار بهبود یافته روبه رو خواهید بود. تجربه کاربری این محصول موجب شده تا شما در قسمت‌های خمیده دو ستون آیکون شامل مخاطبین خاص، اپلیکیشن‌های کاربردی و غیره را داشته باشید.

این گوشی هوشمند در زیر قاب از یک باتری 3,600 میلی‌آمپری، تراشه اسنپدراگون 820 (اگزینوس 8890)، چهار گیگابایت حافظه رم و یک اسلات میکروSD بهره می‌برد. از نظر دوربین نیز این محصول کاملاً مشابه گلکسی اس 7 است.

آیفون 6 اس پلاس (َApple iPhone 6s Plus)

قیمت: 750 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

آیفون 6 اس پلاس همان‌طور که از نامش پیداست نسخه بزرگ‌تر آیفون 6 اس با اندازه‌ی 5.5 اینچ است که همانند آن از قابلیت لمس سه بعدی و تراشه Apple A9 بهره می‌برد. از نظر دوربین نیز بین این دو محصول تفاوتی وجود ندارد. اپل ادعا می‌کند که باتری این فبلت دارای عمر باتری 2 روزه است.

نکسوس 6 پی (Nexus 6P)

قیمت: 500 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

نکسوس 6 پی یک گوشی بسیار مناسب و عالی است. این تلفن در ابتدا تنها از طریق فروشگاه گوگل فروخته می‌شد اما حالا به‌راحتی می‌توانید در بازارهای متفرقه نیز آن را خریداری کنید. هرچند که تراشه موجود در این محصول دارای اشکالاتی است که موجب گرم شدن دستگاه می‌شود؛ اما اگر شما برای ساعت‌های زیادی برنامه‌های سنگینی را با آن اجرا نکنید مشکلی نخواهید داشت.

این محصول از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن Quad HD و پنل Super AMOLED بهره می‌برد. نکسوس 6 پی به یک تراشه اسنپدراگون 810 مجهز شده و از یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی بهره می‌برد که ادعا می‌کند می‌تواند در شرایط نوری کم نیز تصاویر باکیفیتی بگیرد. این محصول دارای یک اسکنر اثر انگشت، درگاه USB نوع C و همچنین دو بلندگوی جلو است.

گلکسی اس 6 اج پلاس | گلکسی نوت 5

قیمت: 300 دلار | 580 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

ما هر دو این محصول را با یکدیگر معرفی خواهیم کرد؛ چرا که هر دو تفاوتی در مشخصات سخت افزاری ندارند.

این دو محصول به یک تراشه اگزینوس 7420، پردازنده Mali-T60MP8، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی مجهز هستند.

هر دو این فبلت‌ها به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QuadHD و پنل Super AMOLED مجهز هستند؛ هرچند که گوشی هوشمند گلکسی اس 6 اج پلاس از خانواده اج سامسونگ بوده و دارای صفحه نمایشی خمیده است. این دو گوشی هوشمند از شارژر بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند که یک امتیاز محسوب می‌شود.

موتورولا موتو ایکس پیور (Motorola Moto X Pure)

قیمت: 350 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

موتو ایکس پیور یکی دیگر از فبلت‌های مناسب خرید است. این محصول دارای سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات چوبی است و به‌زودی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت خواهد کرد.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QuadHD و پنل Super AMOLED بهره می‌برد و پردازنده اسنپدراگون 808 نیز قلب تپنده آن است. این گوشی هوشمند همچنین از یک دوربین 21 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است که دوربین اصلی آن قادر است ویدیو‌هایی با فرمت 4K را تولید کند. در کنار همه این‌ها باید به باتری 3,000 میلی‌آمپری نیز اشاره کرد.

بهترین گوشی‌های هوشمند جمع‌وجور

آیفون اس ای (Apple iPhone SE)

قیمت: 400 دلار الی 500 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

گوشی‌های هوشمند بزرگ برای هر کسی مناسب نیستند به همین جهت خیلی‌ها علاقه‌مند به خرید محصولاتی با صفحه نمایش نسبتاً کوچک هستند. آیفون اس ای اپل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این افراد است.

این گوشی هوشمند در واقع دارای مشخصات مشابهی با آیفون 6 اس است با این تفاوت که صفحه نمایش آن کوچک‌تر بوده و فاقد ویژگی لمس سه بعدی است.

دوربین این گوشی هوشمند می‌تواند ویدیوهای 4K تولید کرده و از تصاویر زنده نیز پشتیبانی می‌کند. البته باید به ظرفیت بیشتر باتری این محصول نیز نسبت به آیفون 6 و 6 اس اشاره کرد.

اکسپریا زد 5 کامپکت (Xperia Z5 Compact)

قیمت: 444 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

اکسپریا زد 5 کامپکت یکی از رقبای آیفون 5 اس اپل است. روز به روز صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند بااین‌حال بسیاری از افراد علاقه‌مند گوشی‌های نسبتاً جمع‌وجور هستند. اکسپریا زد 5 کامپکت یک گوشی اندرویدی جمع‌وجور است که از یک تراشه اسنپدراگون 810، صفحه نمایش 4.6 اینچی با حاشیه‌هایی بسیار کم و همچنین یک دوربین عالی 23 مگاپیکسلی برخوردار است. این محصول با توجه به‌اندازه مناسب و طراحی خوب خودش قابل کارکردن با یک دست خواهد بود.

نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X)

قیمت: 329 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

پس از یک سال بدون درخشش برای سری گوشی‌های نکسوس به‌خصوص فروش ناموفق نکسوس 6 توسط گوگل، به نظر می‌رسد که نکسوس 5 ایکس تمامی ناکامی‌ها را جبران کرده است. این گوشی هوشمند که محصول مشترک کمپانی ال‌جی و گوگل است، از تازه‌ترین سیستم‌عامل موبایلی گوگل اندروید مارشمالو، اسکنر اثر انگشت، شارژر سریع، درگاه USB نوع C و یک دوربین 12 مگاپیکسلی که به لنز IMX377 سونی مجهز است، بهره می‌برد. نسخه 16 گیگابایتی این محصول با قیمت 380 دلار و نسخه 32 گیگابایتی آن نیز دارای قیمت 430 دلار است.

موتورولا موتو ایکس (Motorola Moto X)

قیمت: 300 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

موتورولا موتو ایکس با طراحی جذاب خودش یکی از خاطره‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند سال 2014 میلادی است. این محصول از یکی بهترین تراشه زمان خود یعنی اسنپدراگون 801 بهره می‌برد. علاوه بر آن باید به وجود یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با پنل AMOLED اشاره کرد. هرچند که دوربین 13 مگاپیکسلی این محصول چندان قابل توجه نیست. ظرفیت رم این گوشی اندرویدی نیز 2 گیگابایت است.

موتورولا موتو جی 2015 (Motorola Moto G)

قیمت: نسخه 8 گیگابایتی 180 دلار و نسخه 16 گیگابایتی 220 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

موتورولا سال گذشته نسخه جدیدی از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی را روانه بازار کرد. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5.0 اینچی برخوردار است. علاوه بر آن باید به 1 گیگابایت حافظه رم، دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی، سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات چوبی و همچنین یک تراشه اسنپدراگون 400 نیز اشاره کرد. از مشخصات خوب این محصول باید به ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن اشاره کرد.

ایسوس زنفون 2 (Asus Zenfone 2)

قیمت: نسخه 16 گیگابایتی 199 دلار و مدل 64 گیگابایتی 299 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

زنفون 2 با سر و صدای زیادی به بازار آمد و توانست خیلی زود گوشی‌هایی با سخت افزار مشابه را به‌خوبی شکست دهد. نسخه 16 گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای 2 گیگابایت رم است و مدل 64 گیگابایتی آن نیز به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که نسبت به قیمت خود کاملاً مقرون به‌صرفه خواهد بود.

هر دو مدل به پردازنده اینتل اتم Z3580 مجهز هستند که با چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی PoweVR G6430 عهده دار مدیریت سیستم نرم افزاری این دستگاه است.

یکی از نقاط قوت این محصول دوربین 13 مگاپیکسلی آن است که با عملکردی مناسب می‌تواند تصاویری HDR تولید کند. علاوه بر همه این‌ها زنفون 2 دارای باتری بسیار حجیم 3,000 میلی‌آمپری است که می‌تواند از پس تمامی کار‌های شما برآید.

آنر 5 ایکس (Honor 5X)

قیمت: 200 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

آنر 5 ایکس محصول ویژه‌ی بازار ایالات متحده است. آنر که چند مدتی است به‌عنوان زیر مجموعه کمپانی هواوی به فعالیت می‌پردازد. این محصول از یک طراحی فلزی عالی برخوردار است و از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، اسکنر اثر انگشت و یک تراشه میان‌رده اسنپدراگون 615 همراه با قیمتی عالی برخوردار است.

بهترین گوشی‌های هوشمند خاص و متفاوت

شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5)

قیمت: 400 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

شیائومی می 5 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که به‌سرعت در حال کسب محبوبیت است. شیائومی یکی از کمپانی‌های قدرتمند چینی است که گوشی‌های هوشمند آن دارای ارزش زیادی از نظر قیمتی است.

این گوشی هوشمند مقرون به‌صرفه از یک تراشه اسنپدراگون 820، طراحی جذاب، رابط کاربری MIUI بر مبنای اندروید 6 و دوربینی قدرتمند بهره می‌برد.

شیائومی ردمی نوت 3 | ردمی 3 (Xiaomi Redmi 3 | Redmi Note 3)

قیمت: 160 الی 200 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

گوشی ردمی 3 از یک صفحه نمایش 5.0 اینچی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، تراشه اسنپدراگون 616 و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 برخوردار است.

در سمتی دیگر مدل ردمی نوت 3 نیز از صفحه نمایش بزرگ‌تر 5.5 اینچی، 2/3 گیگابایت ظرفیت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی، تراشه اسنپدراگون 650 و همچنین پردازنده آدرنو 510 بهره می‌برد.

میزو پرو 5 (Meizu Pro 5)

قیمت: 400 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

میزو کمپانی است که سابقه نسبتاً طولانی در بین تولیدکنندگان چینی دارد.

پرو 5 نیز یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که این کمپانی آن را عرضه کرده است. این محصول از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی، تراشه اگزینوس 7420، رم 3/4 گیگابایت، حافظه داخلی 32/64 گیگابایت و دو دوربین 21 و 5 مگاپیکسلی است. از طراحی خوب و همچنین حاشیه‌های کم این محصول نیز نمی‌توان غافل بود که موجب محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است.

ال‌ای اکو ال ای 2 (LeEco Le 2)

قیمت: 210 دلار

بهترین گوشی‌های هوشمند اردیبهشت 95

این محصول از تازه‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمند کمپانی چینی LeEco است. این گوشی هوشمند که توانسته فروش خوبی را در روزهای نخستین عرضه به نام خودش ثبت کند از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک تراشه 64 بیتی هلیو ایکس 20 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند جزو معدود محصولاتی است که دارای صفحه نمایشی با کمترین میزان حاشیه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

53 دیدگاه

  1. با سلام
    عید همتون مبارک
    می خواستم بگم که اولا سعی به تعصب نداشته باشین بعضی های می گنم از اسم گوشی هوای معلومه که چه نو گوشی است. این اشتباه این رو یاتون باشه هوای در کوتاه ترین زمان به اینجا رسیده ولی گوش های دیگه خیلی زمان برده شده که بتونن بهتر بشن و در ضمن من حاضرم ثابت کنم که هوای از مدل p و از اون بالاتر هر چی زده از ایفون هم بالاتر و هم از سامسونگ بوده و هست. من فامیلی دارم که زن و شوهر زن گوشی سامسونگ مدل بالا و خیلی گرون داره و شوهرش p8 هوای خریده هر دوی اون ها امدن جلی من ثابت کنن که گوشهای کدومشون بهتره که با برنامه های بسیار سنگین سامسونگ داشت سکته میکرد و بالا نمی اورد ولی هوای داشت مثل ساعت کار می کرد و سامسونگ رو به گریه انداخته بود. هوای رکورد داره باطری است و در ضمن من از نظر کیفیت حرفه ای دوریبن ثابت می کنم هوای خیلی بالا است که دیگر گوشی های این گونه نیستند حالا هرکی دوست داره حاضرم هر طور بخواد من ثابت کنم برتری گوشی هوای رو.

  2. سلام خسته نباشید . من الان بین دو تا مدل گوشی برای خرید موندم لطفا راهنمایی کنید: 1- s7 edge و 2- lg v20 . اس 7 اج از مزیت هاش میشه به دوربین با کیفیت باتری با دوام بیشتر و ضد اب بودن نام برد . و ال جی وی 20 از مزیت هاش : صفحه آی پی اس ال سی دی که رنگ هارو واقعی تر از امولد نشون میده و باتری قابل تعویض و صدای های فای و کیفیت پخش صدای بالا نام برد . آقای کریمی به نظر شما کدومو انتخاب کنم ؟ انتخاب واقعا سخته برام . اصلا هم متعصب هیچ برندی نیستم . شما بین این دو تا کدومو انتخاب میکنید ؟

    • راست میگه.. منم دقیقا تو همین دوتا موندم.. از هر نظر فوق العادن
      اما یه چیزی که فکر منو نسبت به اس7اج مشغول کرده اینه که قابی هست که باعث مانع شدن ضربه به لبه های اج دستگاه بشه؟؟؟؟؟

  3. به نظرتون HTC10 گوشی خوبیه؟

    • عالیه،من الان من تقریبا 4ماهه دارمش خیلی خوبه،واقعا خوشدستو زیباست ادم از دست گرفتنو نگاه کردن بهش لذت میبره کاراییشم عالیه،من خودم از دیجی کالا خریدمو راضیم

    • بله گوشیه خوبیه مخصوصا از نظر ارگونومی و کیفیت صدا . از نظر دوربین با اختلاف خیلی خیلی کم از سامسونگ پایین تره .

  4. سلام دوستان موندم سامسونگ اس7بگیریم یااپل7با اپل اصلا کار نکردم میترسم پشیمون شم کدومو انتخاب کنم

  5. chera dava mikonid mage erse babatone
    hame goshi ha khobe baste be niyaz ma dare man khodam samte samsung miram chon hame chi tamome va 10 barabar niyaz mano bar avorde mikone jaye enke be ham komak konid ba taasob darid digarano gij mikonid
    azizane man harki ye goshi ro kheyli dost dare dalil bar behtarin bodanesh nist har goshi noghte zaaf dare

  6. سلام خسته نباشین یه سوال کوچولو بهترین گوشی تو رنج 1400 چیه خواهش میکنم راهنمایی کنین مرسی

  7. کسایی که میگن هواوی چیزی از گوشی نمیدونن فقط به قیمت نگاه میکنن.پی9 رو که بااس7 والجی جی5مقایسه میکنید خیلی غیرحرفه ای هست.اس7دوازده تاپردازنده گرافیکی داره در حالی که پی9ازهمون نوع ولی فقط چهارتاداره ودرضمن اکثر گوشی های هواوی بعد4سال یا نابود میشه یا افت شدید پیدا میکنه.گوشی2016 فقط اس7 والجی جی5.خودم جی5 دارم وبا 10تا میت8 که بااجرفرقی نداره عوض نمیکنم.هواوی فقط گوشی زیر رده میزنه نه پرچم دار

  8. به نظر من هواوی بهترین گوشیه درسته که نمیتونه با ایفون رقابت کنه ولی از اون سامسونگ که مدل نوت 7و اس7 اش چند بار منفجر شدند بهتره در ضمن کسایی که هواوی هانر5x یا میت8 دارند حاضر نیستن اونو با ایفون 2016و بالا تر از اون عوض کنن

  9. به ظر من هواوی بهترین گوشیه درسته که نمیتونه با ایفون رقابت کنه ولی از اون سامسونگ که مدل نوت 7و اس7 چند بار منفجر شدند بهتره در ضمن کسایی که هواوی هانر5x یا میت8 دارند حاضر نیستن اونو با ایفون 2016و بالا تر از اون عوض کنن

  10. سلام ، گوشی LG G5 خوبه یا گوشی Samsung S7 ؟ عکاسی هم برام چندان مهم نیست

  11. به نظر من بهترین گوشی سونی است مخصوصا z3

  12. ببخشین من برام دوربین بیشترین اهمیتو داره بین s7 و g5 کدوم انتخاب بهتری محسوب میشن

  13. به نظر من گوشی LG G5 بهترین گوشی حال حاضر دنیاست چون سریع ترین پردازنده ی دنیا رو داره

  14. معلومه که فقط از برند مایه گذاشتید هواوی 3 برند جهانه چرا محصولاتش نیست؟؟mate 8 و p9 و honor7 کوشون پس؟میت 8 که عالی ترینه این گوشی با آیفون 6 اس پلاس مقایسه میشه

  15. گوشی mate 8 رو جا گذاشتی ابر گوشی

  16. سلام من میخوام گوشی موتو زد فورس رو بگیرم ایا تو کشور ما هست؟اگه نیست چرا؟

  17. سلام من میخوام گوشی بخرم بین سامسونگ a7 , و هواووی میت اس تردید دارم میخوام بدونم اگر هواووی بخرم هنگ میکنه؟ کلا سامسونگ بهتره یا هواووی؟ شیائومی چطور گوشی ای هست اونم هنگی داره یا نه یا داغ میکنه ؟ ممنون میشم جوابمو بدین

  18. دوستان عزیزی که تلفن های همراه و تبلت و سایر کالاهای دیجیتالشان برایشان ارزشمند است حتما کالاهایتان را در سامانه همیاب 24 بیمه کنید این سامانه توانسته بسیاری از کالاهای سرقتی و گمشده را به سرعت پیدا کرده و به دست صاحبش برساند. در صورتی که کالایی گم کرده اید این سامانه کمک بزرگی برای شما خواهد بود
    http://www.hamyab24.com

  19. سلام گوشی ایفون 6 میخاستم اگه راهنمایی کنید ممنون شم

  20. دوربین محصولات جدید سامسونگ مثل گلکسی اس7 یا 7اج کیفیت بیشتری دارن یا ال جی جی5؟ خب بهرحال اون دوتا دوربین داره باید قاعدتا بهتر باشه ولی سامسونگ هم کم نیست نظر شما رو کدوم یک بهترین؟

  21. سلام و درود برشما ببخشید سی پی یو نوت5میتونه بازی های سنگینو مثل اسفالت8 بدون هیچ لگی انجام و حافظه گوشی برام خیلی مهمه مثل گوشی هایه هواوی که با کارت حافظه میشه مثل کارت داخلی رفتار کرد گوشی دیگه ای از برند دیگه میشناسید لظفا بگین ممنون.

  22. سلام من بین نوت5 و ال جی 5 واقا دوگانگی دارم کدوم دوربینو سرعتو کیفیت بهتری دارن با اینک هم قیمتن تقریبا این دوربین دوتایی الجی 5واقا عالیه اما دوربین سامسونگ هم تصاویر واقعی خوبی میگیره ولی واقا کدوم بهتره؟

    • درود بر شما
      بستگی به سلیقه شما داره! نوت 5 صفحه نمایش بزرگتری داره باید ببینید که میتونید با اون سایز صفحه به راحتی کنار بیاید یا خیر!
      در این سمت هم ال جی جی 5 قرار گرفته که پرچمدار جدید این کمپانی هست و از تکنولوژی های تازه تری نسبت به نوت 5 برخورداره!
      دوربین ال جی جی 5 مدرن تر و قدرتمندتر هست و شما در قسمت پشتی یک دوربین گسترده هم علاوه بر دوربین اصلی خواهید داشت. این قضیه رو هم در نظر داشته باشید که نوت 5 برای سال گذشته است و ال جی جی 5 چند ماه از عرضه اون بیشتر نمیگذره

  23. سلام میخواستم گوشی بگیرم بین این دوتا موندمiphone seوsony xperia z5

    • درود بر شما
      بستگی به علاقه خودتون داره چرا که هر دو تلفن نامبرده از نظر سیستم عامل متفاوت هستند
      کمی در مورد تفاوت های دو سیستم عامل آی او اس و اندروید تحقیق کنید و ببینید علاقه شما به کدومشون بیشتره بعد تهیه کنید گوشی جدیدتون رو.

  24. یعنی واقعا بلک بری priv بین اینا جایی نداشت عایا ؟

    • درود بر شما
      محصول بلک بری یکی از ضعیفترین فروش ها رو در بین گوشی های اندرویدی داره و به هیچ عنوان خرید اون توصیه نمیشه

  25. سلام خوبین از کجا میشه گوشی میزو پرو ۵ برا خرید پیدا کرد لطفا راهنمایی کنید ب نظرتون گوشی خوبیه

    • درود بر شما
      از نظر خوب بودن بله دارای کیفیت ساخت بالایی هست
      معمولاً وارد کنندگان خصوصی این محصولات چینی رو به بازار ایران میارن
      میتونید از طریق اینترنت جستجو کنید فروشگاه های عرضه کننده میزو پرو 5 رو

  26. سلامj5وj7رو لصفا بگذارید عالی هستن این دو عالییی مخصوصاj5

  27. اقا کسی میتونه جواب سو.ال منو بده؟؟؟؟پشتیبانی 4ساله یعنی چی برای اپل ایفون اس ای؟؟

    • اپل هیچ گارانتی رسمی و واسطی تو ایران نداره. اگرم هر فروشگاهی گارانتی در نظر گرفته برای محصولات اپل، به پای خودش هست و رسمی نیست
      شما میتویند 4 سال از مزایای پشتیبانی اپل استفاده کنید و تازه ترین آپدیت ها رو دریافت کنید.

  28. سلام خسته نباشی آقای کریمی…..
    من تا 3ماه پیش سامسونگ a5داشتم ازش یهو متنفر شدم چون خیییییلی زیاد هنگ میکرد تو نت
    ناگفته نمانه خدایی خوش دست و ازش راضی بودم فقط هنگ میکرد بعضی وختا..
    من از آیفون خوشم میاد اما ناگفته نمانه تا حالا تجربه داشتنشو نداشتم.
    خودم از اس ای خوشم میاد البته از نوع 64گیگش
    من 3تا سوال دارم خدمتت اگه هر چ سریع تر جواب بدی ممنون میشم.
    1.برنامه های اپل تو اپ استوری همه ش هزینه داره؟؟؟؟
    2.جلیبریک چیه و چه کاری انجام میده؟؟؟
    3.پشتیبانی 4ساله از طرف اپل یعنی چی؟؟
    فقط من ممنونم اگه هر سه تا شو جواب بدی
    خدانگهدار…

    • درود بر شما
      1. تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن های آی او اس رایگان هستند و تعدادی هم مثل اندروید پولی هستند. البته نگران نباشید اکثر اپلیکیشنا و بازی هایی که به کارتون میاد رایگان هستن
      2. جیلبریک دستگاه شما رو هک میکنه تا بتونین اپلیکیشنای کرک شده رو روی گوشیتون نصب کنید.
      3. هیچ یک از محصولات اپل تو ایران گارانتی رسمی ندارن. مگر اینکه خود وارد کننده خودش سر خود گارانتی کنه

  29. بنظرمنmate8 بهتراز نکسوس6pهست.چرا نامی از گوشی های سونی تو بخش پرچمدارها وفبلتها نیست؟؟؟z5 performance

  30. سلام
    لطفا قیمت نوت۶ و زمان عرضه نوت۶ کی است

  31. سلام ‌
    می خواستم بدونم نوت۶ کی میاد و قیمتش چه قدر است

  32. سلام
    جای گوشی microsoft lumia 950 و microsoft lumia 950 xl خالی بود
    اینطور نیست؟

    • بله من خودمم علاقه خاصی به لومیا ۹۵۰ دارم اما متاسفانه با توجه به این که هنوز در زمینه اپلیکیشن‌ها ویندوز ۱۰ موبایل مشکلات بزرگی داره موقتا تا تابستون از خرید گوشی‌های ویندوزی صرف نظر کنید.
      گوشی‌های ویندوزی با وجود مشخصات عالی که دارن در حال حاضر ضعیف ترین فروش رو دارن

  33. چی باعث میشه بین اینا iphone se هم قرار بگیره؟ الان مثلن S7 و iphone se باهم میتونن یه لیست باشن ؟

    • درود بر شما
      فروش فوق العاده آیفون SE و رضایت کاربرا نشون دهنده مناسب بودن اون هست.
      این مطلب مقایسه ای نیست بلکه معرفی بهترین گوشی های هوشمند بازار هستش