نسل دوم دوربین اکشن شیائومی با کیفیت 4K عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا به‌زودی از نسل دوم دوربین اکشن شیائومی Yi Action Camera 2 رونمایی کند. این محصول نسبت به نسل گذشته از یک لنز باکیفیت‌تر و تراشه قدرتمند‌تر بهره می‌برد و قادر است تا تصاویری باکیفیت 4K را تولید کند. هنوز قیمت این دوربین اکشن مشخص نشده است.

کمپانی شیائومی سال گذشته یک دوربین نظیر دوربین GoPro به نام «دوربین اکشن شیائومی» “Xiaomi Yi Action Camera” عرضه کرد که به جهت قدرت مناسب و قیمت فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه تنها 21 دلار فروش عالی را پشت سر گذاشت.

چندین ماه بعد چینی‌ها نسخه جدیدی از این محصول را که مخصوص تصویربرداری در شب و فضاهای تاریک بود با قیمت 25 بار رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که نسل دوم دوربین اکشن شیائومی نیز آماده‌ی ورود به بازار است که البته مشخصات این دوربین با نسل اول خودش نسبتاً مشابه است.

کمپانی شیائومی 21 اردیبهشت ماه میزبان یک رویداد خبری است که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسل دوم مچ‌بندهای این شرکت به نام Mi Band 2، فبلت شیائومی مکس و همچنین سیستم عامل MIUI 8 باشیم. آن‌گونه که رسانه‌های چینی اعلام می‌کنند نسل جدید دوربین اکشن شیائومی ممکن است که در این رویداد معرفی نشده و در مراسم مشابهی این کار انجام شود.

دوربین اکشن شیائومی Yi Action Camera 2

دوربین اکشن شیائومی Yi Action Camera 2 از یک لنز قدرتمند بهره می‌برد که قادر است تصاویری با رزولوشن 4K و به مدت 110 دقیقه تولید کند

بنا بر گزارش‌ها این محصول از یک دوربین 12.35 مگاپیکسلی با سنسور IMX377 سونی بهره می‌برد. این در حالی است که نسل گذشته این دوربین‌ها از سنسور‌های IMX 205 Exmor سونی استفاده می‌کردند. به طبع لنز جدیدی دارای کیفیت بالاتری است. این لنز بسیار سریع بوده و همچنین از فیلم‌برداری با رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر لنز به‌روز شده، در نسل دوم دوربین اکشن شیائومی از یک تراشه Ambarella A9 بهره می‌برد که به کارایی بالا و کم مصرف بودن معروف است. با استفاده از این تراشه شما قادر خواهید بود تا ویدیو‌هایی باکیفیت 4K در 30 فریم در ثانیه و حدود 110 دقیقه ضبط کنند.

نسل دوم دوبین‌ اکشن شیائومی Yi Action Camera 2 به یک صفحه نمایش 2.19 اینچی تجهیز شده است که به‌وسیله لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود. علاوه بر آن صفحه نمایش این دوربین از زاویه دید 160 درجه‌ای، رزولوشن 640 در 360 پیکسل و تراکم پیکسلی 330 PPI برخوردار است.

از امکانات ارتباطی دوربین اکشن شیائومی Yi Action Camera 2 باید به وای-فای، بلوتوث، میکرو USB و میکرو HDMI اشاره کرد. هرچند که هنوز مشخص نیست آیا این محصول حاوی اسلات کارت‌های میکرو SD نیز باشد یا خیر؛ اما به نظر وجود آن لازم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مدل اول این دوربین ۳۰۰هزارتومان هست در ایران