اپلیکیشن گوگل

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل I/O در پلی استور قرار گرفت

گوگل نسخه 2016 اپلیکیشن گوگل I/O را نیز منتشر کرد تا کاربرانی که در این مراسم حضور میابند مشکلی برای زمان‌بندی نداشته و تمامی مراسم را به‌صورت کامل دنبال کنند. هر ساله گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن گوگل I/O منتشر می‌کند.

یکی از سخت‌ترین کارهایی که شما باید برای یک کنفرانس بزرگ انجام دهید، مدیریت زمانتان است. در حال حاضر راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید به‌وسیله یک هدایتگر دستی و یا از طریق لیست زمان بندی‌های انجام گرفته برای هر مراسم زمان خود را برای از دست ندادن هیچ اتفاق مهمی در طول برگزاری کنفرانس، برنامه خود را زمان بندی کنید. برای همین موضوع گوگل هر ساله به‌روزرسانی را برای اپلیکیشن گوگل I/O منتشر می‌کند. سال جاری نیز این غول اینترنتی نسخه 2016 اپلیکیشن مخصوص رویداد سالانه خود را منتشر کرده است.

اپلیکیشن گوگل

با اپلیکیشن گوگل I/O هیچ چیزی را در رویداد توسعه دهندگان گوگل از دست نخواهید داد

این اپلیکیشن هر چیزی که یک برنامه ناوبری کنفرانس نیازمند آن است را در اختیار دارد و با استفاده از تمامی ابزارهای موجود شما را با این کنفرانس هماهنگ خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که شما به‌صورت فیزیکی در مانتین ویو هستید و یا می‌خواهید به‌صورت دیجیتالی از جریانات این مراسم باخبر باشید؛ تنها کافی است این اپلیکیشن را نصب کنید و با کنفرانس گوگل I/O 2016 همگام باشید.

با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید برنامه ریزی شخصی برای خود داشته باشید تا هیچ یک از قسمت‌های این رویداد را از دست ندهید و هم‌زمان رسانه‌های اجتماعی را نیز کنار خود داشته باشید. نکته جالب اپلیکیشن گوگل I/O امکان ایجاد یادآور‌های مختلف است تا حتی اگر زمان از دست شما در رفت، قبل از شروع مراسم در محل حضور یابید.

علاوه بر آن شما می‌توانید ویدیو‌های مربوط به سال‌های گذشته کنفرانس گوگل را نیز مشاهده کنید. کسانی که در این مراسم به‌صورت فیزیکی حضور میابند می‌توانند بااتصال به شبکه Wi-Fi موجود در محل برگزاری کنفرانس، تعامل بهتری را با این اپلیکیشن برقرار کنند.

کنفرانس گوگل I/O طی روزهای 29 لغایت 31 اردیبهشت ماه برگزار در مانتین ویو برگزار خواهد شد که گوگل طی آن از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی خواهد کرد.

هم اکنون می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید اپلیکیشن گوگل I/O را از طریق این لینک دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*