پخش زنده کنسرت در هدست واقعیت مجازی

پخش زنده کنسرت موسیقی به هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ خواهد آمد

دو کمپانی NextVR و Live Nation قصد دارند با همکاری یکدیگر پخش زنده کنسرت‌های مختلف موسیقی را به هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ بیاورند. به نظر می‌رسد که نخستین رویداد نیز در تابستان پیش رو از طریق این هدست قابل پخش خواهد بود.

واقعیت مجازی به‌سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد سرگرمی و همچنین صنعت اول تکنولوژی است که اخیراً محبوبیت زیادی را پیدا کرده است. شاهد آن هستیم که اکثر رویداد‌های مهم ورزشی، محتوای سینمایی و حتی بحث‌های داغ سیاسی مخصوص دستگاه‌های واقعیت مجازی نیز ضبط می‌شوند که این امر با رشد فراوانی همراه است.

NextVR نام کمپانی است که در گذشته به استریم رویداد‌های ورزشی می‌پرداخته و اخیراً فعالیت‌هایی را در پلتفرم واقعیت مجازی آغاز کرده است. این شرکت تأیید کرده که با همکاری Live Nation قصد دارد تا شرایط را جهت پخش کنسرت‌ موسیقی در هدست‌های واقعیت مجازی محیا کند.

پخش زنده کنسرت در هدست واقعیت مجازی

پخش زنده کنسرت موسیقی تنها در هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ قابل پخش خواهد بود

در حال حاضر NextVR اعلام نکرده که چه کنسرت‌هایی بر روی این پلتفرم پخش خواهد شد اما آن‌ها متعهد شده‌اند پخش این کنسرت‌ها به‌صورت منظم در سراسر جهان انجام گیرد. نخستین موج پخش این محتواها در تابستان پیش رو انجام خواهد شد و به طبع چندی پس از آن شاهد انتشار برنامه پخش کنسرت‌ها و رویداد‌ها در سال جاری خواهیم بود. در حال حاضر این رویداد‌ها تنها توسط هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ قابل پخش خواهند بود و در آینده نیز می‌توانیم شاهد چنین قضیه‌ای بر روی سایر دستگاه‌ها باشیم.

با توجه به آنکه کمپانی Live Nation در سال جاری میزبان اجرای کنسرت‌هایی از ستارگان دنیای موسیقی است؛ می‌توان این انتظار را داشت که NextVR نیز آن‌ها را به‌صورت زنده بر روی هدست‌های نامبرده بیاورد تا تمامی علاقه‌مندان سراسر دنیا از آن‌ها بی‌نصیب نمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*