فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ

فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ ، سود خوبی را برای این شرکت رقم زده است

فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ برای این کمپانی سود خوبی به همراه داشته است. سامسونگ در سال 1938 توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و بیشترین حجم کاری این شرکت بر روی صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین بود. از آن زمان تاکنون این شرکت رشد بسیار چشمگیری داشته و از یک شرکت بازرگانی به یکی از بزرگ‌ترین غول‌های تکنولوژی جهان تبدیل شده است.

به دنبال فروش موفق گوشی‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای در سال گذشته که مقام اول در بازار را برای آن به ارمغان آورد، سامسونگ حماسه‌ی جدیدی خلق کرد. سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics) با فروش 10.5 میلیون تلویزیون ال سی دی در سه ماهه‌ی اول سال 2016 بر بالای قله‌ی فروش این محصول نشست.

فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ در چند سال گذشته یکی از مهم‌ترین درآمد‌های کسب شده برای این کمپانی بوده است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت این کمپانی در این حوزه، ایستادگی در برابر مخالفانی بود که کمیت را بر کیفیت ترجیح می‌دادند. اکنون بالا بودن رقم فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ نسبت به رقبا در کوارتر اول سال 2016 به همین عامل اساسی برمی‌گردد؛ کیفیت بر کمیت ارجح است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که Samsung همچنان به فروش موفق تلویزیون‌های ال سی دی خود در بازار ادامه می‌دهد، شاید آینده‌ی این حوزه نیز در دستان این کمپانی باشد هرچند که در این مارکت رقبای جدی نیز آن را تعقیب می‌کنند.

فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ در سه ماهه‌ی اول امسال 10.5 میلیون دستگاه بود

آخرین نتایج منتشر شده از WitsView نشان می‌دهد که سامسونگ در سه ماهه‌ی اول امسال موفق به فروش 10.5 میلیون دستگاه از تلویزیون‌های ال سی دی خود شده است. مکان دوم به کمپانی ال‌جی الکترونیک با فروش 7.1 میلیون دستگاه اختصاص یافت؛ اما این غول کره‌ای کوارتر به کوارتر با افت فروش 34.4 درصدی همراه شده است. ال‌جی و سونی نیز به ترتیب هر کدام با کاهش فروش 13.4 درصد و 33.3 درصد از فروش تلویزیون‌های خود مواجه شده‌اند.

کمپانی‌های روبه رشد در این بازار، Hisense و TCL Corp هستند. این دو کمپانی با رشد فروش 13.8 درصد (کمپانی Hisense) و 3.6 درصدی (کمپانی TCL) فروش خوبی را تجربه‌ کرده‌اند. درهر صورت فروش تلویزیون ال سی دی سامسونگ همچنان به‌خوبی صورت می‌گیرد؛ اما این غول کره‌ای باید بسیار مراقب رقبای نوظهور چینی خود نیز باشد. چین در عرصه‌ی تکنولوژی در چند سال اخیر رشد بسیار قابل توجهی داشته است. باید بیشتر مراقب چشم بادامی‌ها بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*