کشته شدن با عکس سلفی

گرفتن عکس سلفی با اسلحه جان یک جوان هندی را گرفت

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یک عکس سلفی باعث مرگ افراد شود؛ اما این مقوله واقعاً جدی شده است. به‌تازگی یک جوان 15 ساله که قصد داشت با اسلحه پدر خود عکس سلفی بگیرد، غافل از آن که اسلحه پر است، ماشه را فشار می‌دهد و خیلی راحت به زندگی خود خاتمه می‌دهد.

از زمانی که گرفتن عکس‌های سلفی رواج پیدا کرده، موارد زیادی مشاهده شده‌اند که منجر به کشته شدن فرد سلفی گیرنده شده است.

یک زن و شوهر که در حال گرفتن یک عکس سلفی با یک مار بودند جزو آخرین حادثه‌هایی است که در هند و بر اثر گرفتن این گونه تصاویر منجر به مرگ افراد می‌شود. بر اساس گزارش‌ها از سال 2014 تا به حال بیش از 40 درصد مرگ و میر بر اثر گرفتن تصاویر سلفی در کشور هند رخ داده است. حال باید به کشته شدگان در راه سلفی یک پسر 15 ساله به نام «راماندیپ سینگ» را نیز اضافه کنیم که روز جمعه پس از گرفتن عکس سلفی با یک تفنگ، به‌صورت یک تراژدی غمناک از دنیا رفته است.

حادثه از آنجایی آغاز می‌شود که سینگ قصد دارد تا با یک تفنگ کالیبر 32 که متعلق به پدرش است یک عکس سلفی بگیرد؛ اما او غافل از اینکه اسلحه پر است، آن را بر روی سر خود می‌گذارد و به‌صورت تصادفی انگشت آن بر روی ماشه فشار داده می‌شود. والدین او پس از شنیدن صدای شلیک سریعاً به صحنه آمده و پسرک بد اقبال را به بیمارستان منتقل می‌کنند. هرچند که پس از رسیدن به بیمارستان، زندگی سینگ چند دقیقه بیشتر ادامه نمی‌یابد و وی جان خود را از دست می‌دهد.

جالب است بدانید که در طول سه سال گذشته از هر 49 مرگ و میر مربوط به تصاویر سلفی، 19 تای آن‌ها در هند صورت گرفته است. همین قضیه منجر به آن شده است تا مسئولان هندی گرفتن عکس سلفی را در بسیاری از مناطق ممنوع اعلام کنند و در صورت مشاهده، پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

یکی دیگر از کشورهایی که تلفات زیادی را در این زمینه داده کشور روسیه است. به همین جهت وزارت خانه روسیه در یک تصمیم بروشورهایی را بین مردم این کشور پخش کرده است که در آن‌ها مواقع و مناطق خطرناک جهت گرفتن عکس سلفی شرح داده شده است. این تصاویر را در زیر میتوانید مشاهده کنید.

کشته شدن با عکس سلفی

عکس سلفی با اسلحه می‌تواند جان شما را بگیرد

کشته شدن با عکس سلفی

عکس سلفی با دکل برق؟ هیچ‌وقت امتحان نکنید

کشته شدن با عکس سلفی

عکس سلفی با حیوانات همیشه هم جذاب نیست

کشته شدن با عکس سلفی

سلفی در ریل راه آهن ایده خوبی نیست اگر شما برای زندگی خود ارزش قائل هستید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*