تیم کوک آیفون جدید

تیم کوک: منتظر نوآوری بزرگ اپل باشید

تیم کوک در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC اعلام کرده که اپل در حال کار بر روی یک نوآوری بزرگ است. به گفته وی نسل‌های آینده آیفون‌ها می‌توانند چیزهایی را برای شما به ارمغان آورند که زندگی بدون آن‌ها سخت خواهد بود. به نظر می‌رسد که مقصد این نوآوری آیفون 8 و یا 7 اس در سال 2017 باشد.

بازار گوشی‌های هوشمند به بلوغ کاملی رسیده و این روز‌ها تلفن‌های همراه ما به معنای واقعی قدرتمند هستند. این قدرت حتی بعضی از مواقع به حدی می‌رسد که قدرت پردازشگر، میزان رم و رزولوشن صفحه نمایش گوشی‌های ما از کامپیوترهای شخصی که در منزل داریم بیشتر هستند.

با این اوصاف به نظر شما چه دستاوردی می‌تواند وجود داشته باشد که تا به حال رونمایی نشده است؟

اخیراً «تیم کوک» مدیرعامل اپل در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC گفته که کمپانی تحت نظر او در حال کار بر روی یک دستاورد بزرگ است. وی در این مصاحبه عنوان کرده:

ما نوآوری بزرگی را در دستور کار خود داریم. آیفون‌های جدیدی که امروزه از آن‌ها استفاده می‌کنید ارتقاء بزرگی خواهند یافت. ما در صدد آن هستیم تا امکاناتی را برای شما به ارمغان آوریم که بدون آن‌ها زندگی دشوار خواهد شد. هرچند که شما نمی‌دانید امروز آن‌ها چه هستند.

آیا منظور صحبت‌های تیم کوک گوشی آیفون 7 است یا آیفون‌های 8 به بعد شامل این نوآوری‌ها خواهند شد؟

این‌طور که به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌های قبلی که عنوان کرده بودند آیفون 7 دارای ویژگی‌های جذابی خواهد بود؛ اما احتمال می‌رود که هدف اصلی آیفون 8 و یا حتی 7 اس باشد که برای آن‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است، البته در حال حاضر تنها باید صبر کرد.

اگر گزارش مالی اپل را دلیل محکمی برای یکنواخت شدن آیفون‌ها بدانیم، احتمالا دلیل این تغییرات باید جلوگیری از کاهش احتمالی فروش آیفون‌های این کمپانی باشد و برای پیشگیری از این امر، اعمال تغییرات بزرگ، نقشی حیاتی ایفا خواهند کرد.

با این حال مردم تقاضای زیادی را برای خرید آیفون SE اپل داشته‌اند و نشان می‌دهد که هنوز هم کاربران دوست دارند آیفون‌های جدید اپل را خریداری کنند. باید دید که این صحبت‌های تیم کوک چه زمانی به واقعیت خواهد پیوست. آیا ما در آیفون بعدی شاهد این تغییرات هستیم و یا برای دیدن دستاورد بزرگ اپل باید تا سال 2017 میلادی صبر کنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*