آینه هوشمند Smart Mirrror

تماشا کنید: این آینه هوشمند جذابترین چیزی است که تا به حال دیده‌اید

به‌تازگی یک مهندس کامپیوتر به نام «رایان نلوان» موفق به تولید یک آینه هوشمند شده است. این آینه دارای یک رابط کاربری بوده و شما را قادر می‌سازد تا به‌وسیله آن به موسیقی گوش دهید و یا اپلیکیشن‌ها را اجرا کنید. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک این محصول به‌صورت پیشرفته‌تری وارد بازار خواهد شد.

تا به حال عینک هوشمند، لامپ هوشمند و حتی ظروف هوشمند را دیده بودیم پس چرا یک آینه هوشمند نداشته باشیم؟

آینه هوشمند ساخت رایان نلوان قادر است تا از اپلیکیشن‌ها پشتیبانی کرده و امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد

تعجب نکنید به‌زودی آینه‌ها نیز هوشمند خواهند شد. همان‌طور که در ویدیوی انتهای این مطلب مشاهده می‌کنید، این آینه تولید شده است. آن چیزی که شگفت انگیز به نظر می‌رسد آن است که شما تصور می‌کنید بشر به آخرین تکنولوژی‌ها دست پیدا کرده اما در واقع این‌گونه نیست و همیشه امکانات جدیدتری عرضه می‌شوند که نسل‌های گذشته را شکست می‌دهند و از آن‌ها برتر هستند. این آینه هوشمند هم نه تنها شما را از آخرین وضعیت آب و هوا مطلع می‌سازد؛ بلکه قادر است اپلیکیشن‌ها را اجرا کند، تنظیم شود، حتی خدمات Uber را در اختیار شما قرار دهد و از همه مهم‌تر از ویژگی چندلمسی نیز پشتیبانی کند.

این “Smart Mirror” یا آینه هوشمند توسط یک مهندس نرم افزاری به نام «رایان نلوان» ساخته شده است و به نظر می‌رسد که از هر عینک، ساعت و هر چیز هوشمند دیگری که دیده‌اید جذاب‌تر است. بدون شک هر کسی دوست دارد تا صاحب یک آینه هوشمند باشد تا دیگر هنگام بیدار شدن از خواب در هنگام صبح به سمت گوشی هوشمند خود نرفته و برای چک کردن نوتیفیکیشن‌های مختلف به جلوی آینه اتاق خود برود.

آینه هوشمند Smart Mirrror

البته مهندس نلوان نحوه ساخت این آینه را توضیح نمی‌دهد؛ اما آن چیزی که مشخص است نحوه کار با آن را می‌توانید از طریق ویدیو انتهای این پست مشاهده کنید. طی این چند روز که او از آینه هوشمند ساخت خود رونمایی کرده مردم زیادی از او درخواست کرده‌اند تا آن را به تولید انبوه برساند. بعید به نظر می‌رسد که خود او نیز تمایلی به این کار نداشته باشد و با عرضه این تکنولوژی به معروفیت برسد.

به ویدیو زیر نگاه کنید. متوجه خواهید شد که این آینده هوشمند چه قابلیت‌هایی داشته و چگونه به‌وسیله یک رابط کاربری توسط خود مهندس نلوان، سازنده این گجت انقلابی مدیریت می‌شود.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*