IKEA تلویزیون هوشمند خود را با بلوری داخلی و ساب‌ووفر بی‌سیم معرفی کرد

 


IKEA بیشتر به خاطر تولید لوازم غیرالکترونیکی خانگی معروف و محبوب است و طرفداران این برند بیشتر خانم‌ها هستند. اما IKEA این‌بار قصد تولید HDTV هوشمند را دارد و قرار است، تلویزیون‌های این برند با نام Upleva و در چهار اندازه گوناگون از 24 تا 46 اینچ  تا آوریل 2013 وارد بازار شوند. 

بنا به اطلاعات منتشر شده، این تلویزیون اصالتاً سوئدی، قرار است به صورت بسته‌های کامل به همراه میز تلویزیون مخصوص عرضه شود. البته وسایل جانبی آن نیز به صورت انتخابی در دسترس خواهند بود.
این تلویزیون که در کارخانه TLC چین ساخته خواهد شد، قادر است قابلیت پخش برنامه‌های ویدئویی گوناگونی چون YouTube، Vimeo و DailyMotion را داشته باشد و کاربر بتواند به سادگی به محتوای ویدئویی آنلاین دسترسی داشته باشد.
بنا به گفته سخنگوی این شرکت «برنامه‌های قابل نصب بر روی این تلویزیون بسته به کشور سفارش دهنده متفاوت خواهند بود، اما حداقل 20 برنامه را برای هر کشور در نظر گرفته‌ایم»
از ویژگی‌های جذاب Uppleva می‌توان به وجود Blu-ray Player داخلی در آن اشاره کرد. علاوه بر این تلویزیون IKEA با یک سابووفر بی‌سیم نیز همراه است.
جالب است بدانید که این تلویزیون هوشمند قادر خواهد بود نه تنها محتوای شبکه‌های ویدئویی اینترنتی را به سادگی نمایش دهد، بلکه کاربر می‌تواند از آن برای پخش موسیقی، انجام بازی و بازپخش فایلهای تصویری نیز بهره ببرد.
سخنگوی کمپانی IKEA همچنین اضافه کرد که آنها قصد دارند یک مرورگر اینترنتی مخصوص را در دل تلویزیون‌های خود قرار دهند تا کاربران به سادگی بیشتری قادر به گشت و گذار در وب باشند‌، به احتمال قریب به یقین مرورگر اپرا مخصوص تلویزیون‌ مد نظر آنهاست.
البته در حال حاضر، این موارد، تمام اطلاعاتی است که پیرامون این تلویزیون در اختیار داریم. باید منتظر بود و دید نمونه‌هایی که قرار است ماه آینده در ایتالیا، فرانسه، آلمان، لهستان و سوئد عرضه شوند دارای چه خصوصیاتی هستند.
همچنین تلویزیون‌های مخصوص بازار امریکا تا بهار سال 2013 به قفسه فروشگاه‌ها راه نخواهند یافت.


منبع : gadgetbox

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*