زندان

ثبت سلفی زندانی با تلفن قاچاقی و انتشار آن در فیس‌بوک

بازار سلفی‌ها حتی در زندان، که استفاده از تلفن همراه در آنجا به‌شدت ممنوع شده، داغ است. در زندان شرقی وست ویرجینیا، یک زندانی با نام شین هولبروک به جرم سرقت و زخمی کردن مردم نگه‌داری می‌شود. او حالا باید مجازات قاچاق تلفن همراه به درون زندان و استفاده از آن را نیز دریافت کند. با مشروح خبر همراه ما باشید.

ثبت سلفی در زندان و انتشار آن در فیس‌بوک!

در این تصویر سلفی جنجالی، هولبروک به همراه چند زندانی دیگر درون ون و در حال بازگشت به زندان از دادگاه هستند. هولبروک در جلسه دادگاه خود تقاضای عفو کرده بود و این تقاضا توسط قاضی رد شد. او در پاسخ به سوالات خبرنگاران اعلام کرد که پس از رد شدن درخواست توسط قاضی، دیگر اهمیتی به رعایت کردن سایر ضوابط نمی‌داد.

وی ادامه داد که تصویر سلفی را به جهت رفع نگرانی آشنایان و اعضای خانواده در شبکه فیس‌بوک منتشر کرده است. او در پاسخ به این سوال که از چه دستگاهی جهت ثبت سلفی استفاده کرده گفت: شاید یک تلفن همراه در آن شرایط دخیل بوده باشد! هولبروک در مورد تلفن همراه قاچاقی نیز اعلام کرد که آن را پیدا کرده است. خوشبختانه این تلفن در بازرسی بدنی قبل از ورود به داخل ون توسط مامور پیدا نشد و وی توانست یک تصویر سلفی از خود و دوستانش بگیرد. در ادامه توجه شما را به پست فیس‌بوک این فرد و تصویر سلفی جلب می‌کنیم:

در حال حاضر مسئولان زندان و دادگستری وست ویرجینیا ابعاد مختلف این اتفاق را بررسی می‌کنند؛ چراکه رسانه‌ها و مردم به دنبال پاسخ هستند. گفته می‌شود این تلفن همراه قبل از بازگشت هولبروک به سلولش شناسایی و ضبط شد.

مسئله قاچاق لوازمی نظیر تلفن همراه، مواد و… هم‌اکنون در اکثر زندان‌ها مطرح است؛ اما اقدام ناشیانه هولبروک در انتشار سلفی خود کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد و توجه اکثر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*