گوشی میزو MX6

گوشی میزو MX6 در نیمه دوم امسال از راه خواهد رسید

عرضه‌ی گوشی میزو MX6 به نیمه‌ی دوم امسال موکول شد. میزو یکی از کمپانی‌های تکنولوژی چین است که پس از تاسیس در سال 2003 میلادی در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی امسال نیز دستگاه‌های خوبی را روانه‌ی بازار کرد.

گوشی‌های Meizu MX5 و PRO 5 دونمونه‌ از محصولات تولیدی میزو بوده که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. گوشی میزو MX5 با تراشه‌ی هلیو X10 به همراه 3 گیگابایت رم عرضه شد، اگر به دنبال جایگزینی برای گوشی میزو MX6 هستید، باید گفت که انتظارها به‌زودی به پایان می‌رسد و این دستگاه که از قبل شایعات معرفی رسمی آن برای ماه مه یا آوریل امسال شنیده می‌شد، رونمایی از آن به زمان دیگری در نیمه‌ی دوم سال 2016 موکول شد.

این شایعات از چین، سرزمین مادری کمپانی میزو، شنیده می‌شود و اگر این خبر صحت داشته باشد، باید برای دیدن گوشی میزو MX6 تا چند ماه دیگر نیز صبر کرد. مطابق معمول که آسیاب شایعات برای گوشی‌های معرفی نشده به‌خوبی عمل می‌کند، شایعات زیادی در پیرامون این دستگاه نیز در جریان است.

گوشی میزو MX6 ؛ زودتر از نیمه‌ی دوم سال منتظرش نباشید

به نظر می‌رسد که گوشی میزو MX6 با پردازنده‌ی 10 هسته‌ای هلیو X20 خودنمایی کند؛ آخرین تراشه‌ی کمپانی مدیاتک که برای اولین بار با این دستگاه به روی صحنه خواهد رفت. گفته می‌شود این تراشه با سرعت پردازش 1.846 گیگاهرتز همراه خواهد بود. اندازه‌ی نمایشگر آن هنوز مشخص نشده اما احتمالا از کیفیت تصویری 1080p برخوردار خواهد بود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته و چون دیگر اکنون مطمئن هستیم که گوشی میزو MX6 در نیمه‌ی ‌دوم امسال به بازار عرضه می‌شود، احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو رونمایی خواهد شد.

پردازنده‌ی 10 هسته‌ای MT6797 مدیاتک، اولین تراشه‌‌ی این کمپانی با طراحی سه خوشه‌ای است. این کمپانی معتقد است که چنین شکلی در طراحی به کاهش مصرف برق پردازنده‌ی مرکزی (CPU) منجر می‌شود. تراشه‌ی هلیو X20 به دو هسته Cortex A72 با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز، 4 هسته Cortex A53 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A53 با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز مجهز شده و با استفاده از معماری 20 نانومتری ساخته شده است.

با توجه به طراحی منحصر به فرد تراشه‌ی MT6797 باید منتظر بود که این تراشه عملکرد و قدرت خود را در گوشی میزو MX6 به نمایش گذارد تا آنگاه بتوان قضاوت صحیحی از قدرت‌نمایی این تراشه انجام داد.

کمپانی میزو توانست در سال گذشته، بیش از 20 میلیون دستگاه به فروش برساند، رقمی که در مقایسه با فروش سال 2014 این کمپانی که تنها 4.4 میلیون واحد بود، رشد قابل توجهی داشته است. به نظر می‌رسد که امسال نیز با وجود گوشی‌هایی چون Meizu MX6 و PRO 6 این رشد، همچنان بر روی نمودار صعودی این کمپانی بنشیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ????We are still waiting for this mobile when this will come